سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

۱-۲- بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………   ۴

 

۱-۳ – اهمیت و ضرورت پژوهش……………………………………………………………………………………..    ۷

 

۱-۴- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………   ۹

 

۱-۴-۱ – هدف کلی………………………………………………………………………………………………………..   ۹

 

۱-۴-۲ – هدف جزئی……………………………………………………………………………………………………….. ۹                                                                          

 

۱-۵ – فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………….۹

 

۱- ۶- تعاریف مفهومی واژه ها ………………………………………………………………………………………….۱۰

 

۲-۶- تعاریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………….۱۱

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشنیه تحقیق………………………………………………………………………………  ۱۲

 

۲-۱ – مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

 

۲-۲- معنا و مفهوم شخصیت …………………………………………………………………………………………… ۱۴

 

۲-۳- تعاریف شخصیت ………………………………………………………………………………………………….. ۱۶

 

۲-۴- تاریخچه ارزیابی شخصیت………………………………………………………………………………………. ۱۸

 

۲-۴-۱- طالع بینی ، کف بینی و جمجمه شناسی………………………………………………………………….. ۱۹

 

۲- ۵ – عوامل موثر در شکل گیری شخصیت ……………………………………………………………………… ۲۴

 

۲-۵-۱ – عوامل فردی……………………………………………………………………………………………………   ۲۴ 

 

۲-۵-۲ – عوامل محیطی………………………………………………………………………………………………….  ۲۵

 

۲-۶ –  نظریه زیگموندفروید……………………………………………………………………………………………  ۲۸

 

۲-۷ – ساختار شخصیت…………………………………………………………………………………………………….۲۹

 

۲-۸ – ساختار شخصیت انسان از نظر فروید………………………………………………………………………….۲۹

 

۲-۸-۱- نهاد……………………………………………………………………………………………………………………۲۹

 

۲-۸-۲ – من یا خود………………………………………………………………………………………………………… ۳۰

 

۲-۸-۳- من برتر یا فراخود ……………………………………………………………………………………………….۳۰

 

۲-۹ – نظریه ویژگی های شخصیتی از نظر فروید…………………………………………………………………. ۳۱

 

۲-۱۰ – مراحل رشد روانی – جنسی از نظر فروید………………………………………………………………… ۳۱

 

۲-۱۰-۱ – مرحله دهانی…………………………………………………………………………………………………… ۳۱

 

۲-۱۰-۲ – مرحله مقعدی…………………………………………………………………………………………………. ۳۲

 

۲-۱۰-۳ – مرحله آلتی ……………………………………………………………………………………………………..۳۲

 

۲-۱۰-۴ – مرحله نهفتگی…………………………………………………………………………………………………. ۳۳

 

۲-۱۰-۵- مرحله تناسلی …………………………………………………………………………………………………. ۳۳

 

۲-۱۱- نظریه ی تحلیلی یونگ ……………………………………………………………………………………….  ۳۳

 

۲-۱۲- ساختار شخصیت از نظریه یونگ…………………………………………………………………………… ۳۴

 

۲-۱۲-۱- من یا خود………………………………………………………………………………………………………. ۳۴

 

۲-۱۲-۲- ناهشیار فردی………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

 

۲-۱۲-۳- نا هشیار جمعی……………………………………………………………………………………………….. ۳۴

 

۲-۱۲-۴- صورت های ازلی یا کهن الگو……………………………………………………………………………..۳۴

 

۲-۱۲-۴-۱- پرسونا یا نقاب……………………………………………………………………………………………….۳۵

 

۲-۱۲-۴-۲- سایه……………………………………………………………………………………………………………. ۳۶

 

۲-۱۲-۴-۳- آنیما و آینموس……………………………………………………………………………………………. ۳۶

 

۲-۱۲-۴-۴- خود…………………………………………………………………………………………………………….۳۶

 

۲-۱۳- سنخ های شخصیت در نظریه یونگ…………………………………………………………………………..۳۷

 

۲-۱۳-۱-  برونگرای متفکر……………………………………………………………………………………………..  ۳۷

 

۲-۱۳-۲-  برونگرای احساسی…………………………………………………………………………………………. ۳۸

 

۲-۱۳-۳- برونگرای حسی…………………………………………………………………………………………………۳۸

 

۲-۱۳-۴-  برونگرای شهودی………………………………………………………………………………………….  ۳۸

 

۲-۱۳-۵- درونگرای متفکر………………………………………………………………………………………………..۳۸

 

۲-۱۳-۶- درونگرای احساسی…………………………………………………………………………………………….۳۸

 

۲-۱۳-۷- درونگرای حسی………………………………………………………………………………………………..۳۸

 

۲-۱۳-۸- درونگرای شهودی……………………………………………………………………………………………..۳۹

 

۲-۱۴- دیدگاه آیزنگ در زمینه شخصیت……………………………………………………………………………..۴۰

 

۲-۱۵- روش تحقیق آیزنگ در زمینه شخصیت……………………………………………………………………..۴۰

 

۲-۱۶- دیدگاه آدلر در مورد شخصیت…………………………………………………………………………………۴۳

 

۲-۱۷- نظریه آلفود آدلر…………………………………………………………………………………………………….۴۴

 

۲-۱۸- اصول عمده نظریه آدلر……………………………………………………………………………………………۴۴

 

۲-۱۹- نظر آدلر در مورد شکل گیری شخصیت…………………………………………………………………..  ۴۵  

 

۲-۲۰- تیپ های شخصیتی در مورد آلپورت………………………………………………………………………….۴۶

 

۲-۲۰-۱- صفات اعظم……………………………………………………………………………………………………..۴۷

 

۲-۲۰-۲- صفات مرکزی…………………………………………………………………………………………………..۴۷

 

۲-۲۰-۳- صفات ثانوی…………………………………………………………………………………………………….۴۷

 

۲-۲۱- رویکرد آلپورت به شخصیت…………………………………………………………………………………..۴۷

 

۲-۲۲- ساختار شخصیت از نظر آلپورت………………………………………………………………………………۴۸

 

۲-۲۳- ویژگی های شخصیتی در نظریه گوردون آلپورت………………………………………………………..۴۹

 

۲-۲۳-۱- ویژگی های اصلی………………………………………………………………………………………………۴۹

 

۲-۲۳-۲- ویژگی های مرکزی…………………………………………………………………………………………. ۴۹

 

۲-۲۳-۳- ویژگی های ثانوی……………………………………………………………………………………………..۵۰

 

۲-۲۴- پخته شدن شخصیت از نظر آلپورت………………………………………………………………………….۵۰

 

۲-۲۵- تیپ های شخصیتی………………………………………………………………………………………………..۵۱

 

۲-۲۵-۱- طبقه بندی کرچمر…………………………………………………………………………………………….۵۲

 

۲-۲۵-۱-۱- طبقه پیک نیک………………………………………………………………………………………………۵۲

 

۲-۲۵-۱-۲- طبقه لپتوزوم………………………………………………………………………………………………  ۵۲

 

۲-۲۵-۱-۳- طبقه سنخ پهلوانی………………………………………………………………………………………….۵۳

 

۲-۲۵-۲- طبقه بندی شلدن………………………………………………………………………………………………۵۳

 

۲-۲۵-۲-۱- اندومورفی…………………………………………………………………………………………………….۵۴

 

۲-۲۵-۲-۲- موزومورفی……………………………………………………………………………………………………۵۴

 

۲-۲۵-۲-۳- اکتومورفی…………………………………………………………………………………………………….۵۴

 

۲-۲۶- پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………. ۵۵

 

۲-۲۷- عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش ­آموزان……………………………………………………………۵۵

 

۲۲-۲۸- تجربه معلمان…………………………………………………………………………………………………….. ۶۱

 

۲-۲۹- مهارت معلم………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

 

۲-۳۰-  نگرش معلم………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

 

۲-۳۱- اهمیت و ضرورت دوره ی ابتدایی…………………………………………………………………………….۶۲

 

۲-۳۲- ویژگی دانش ­آموزان دوره ی ابتدایی…………………………………………………………………………۶۳

 

۲-۳۳-  ویژگی های معلم در دوره ابتدایی………………………………………………………………………….. ۶۷

 

۲-۳۳-۱- ویژگی های شخصی معلم…………………………………………………………………………………….۶۸

 

۲-۳۳-۲- ویژگی های حرفه ای و فنی معلم………………………………………………………………………….۶۹

 

۲-۳۳-۳- مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی…………………………………………………………۷۰

 

۲-۳۳-  پیشینه های تحقیق………………………………………………………………………………………………   ۷۲

 

۲-۳۴- خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل ۲…………………………………………………………………….۷۸

 

فصل سوم:روش پژوهش………………………………………………………………………………………………….. ۸۰

 

۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱

 

۳-۲- روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. ۸۱

 

۳-۳- جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………… ۸۱

 

۳-۴- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………… ۸۱

 

۳-۵- روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………… ۸۲

 

۳-۶- مدارک و اسناد……………………………………………………………………………………………………….. ۸۲

 

۳-۷- روایی……………………………………………………………… . ………………………………………….. …   ۸۳

 

۳-۸- پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………….۸۳

 

۳-۹- نحوه نمره گذاری……………………………………………………………………………………………………..۸۳

 

۳-۱۰- روش های آماری برای تحلیل داده ها………………………………………………………………………..۸۴

 

برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت  fumi.ir  مراجعه نمایید.

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده هاویافته های تحقیق………………………………………………………….. .۸۵

 

۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..۸۶

 

۴-۲- بخش اول:تجزیه و تحلیل توصیفی…………………………………………………………………………….. ۸۷

 

۴-۲-۱- وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی