سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه

۲-۵ جامعه اطلاعاتی.. ۱۵

 

۲-۶: شکاف دیجیتالی.. ۱۶

 

۲-۷ : تاریخچه شکاف دیجیتالی.. ۱۸

 

۲-۸: سطوح شکاف دیجیتالی.. ۱۹

 

۲-۹: شاخص های شکاف دیجیتالی.. ۲۰

 

۲-۱۰: عوامل موثر بر شکاف دیجیتالی.. ۲۲

 

۲-۱۰-۱: درآمد و اقتصاد: ۲۲

 

۲-۱۰-۲: نسل و شکاف دیجیتالی.. ۲۴

 

۲-۱۰-۳: جنسیت  و شکاف دیجیتالی.. ۲۵

 

۲-۱۰-۴: سواد رایانه ای.. ۲۷

 

۲-۱۰-۵: مهارت و شکاف دیجیتالی.. ۲۷

 

۲-۱۰-۶: نگرش نسبت به فناوری اطلاعات و ارتباطات.. ۲۹

 

۲-۱۰-۷:میزان تسلط بر زبان انگلیسی.. ۳۰

 

۲-۱۰-۸: دسترسی به فناوری اطلاعات وارتباطات.. ۳۰

 

۲-۱۰-۸-۱ انواع  دسترسی. ۳۱

 

۲-۱۱: جهان و شکاف دیجیتالی.. ۳۳

 

۲-۱۲: ایران و شکاف دیجبتالی.. ۳۴

 

۲-۱۳ : وضعیت ایران درجهان: ۳۵

 

۲-۱۴: تئوری های کاهش شکاف دیجیتالی.. ۳۶

 

۲-۱۵: اضطراب.. ۳۶

 

۲-۱۶: اضطراب رایانه. ۳۸

 

۲-۱۷: سطوح اضطراب رایانه: ۴۰

 

۲-۱۸: عوامل موثر بر اضطراب رایانه. ۴۱

 

۲-۱۸-۱: خودکار آمدی و اضطراب رایانه. ۴۱

 

۲-۱۸-۲: نگرش و اضطراب رایانه. ۴۲

 

۲-۱۸-۳: آموزش واضطراب رایانه. ۴۳

 

۲-۱۹: پیشینه ی پژوهش شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه. ۴۴

 

۲-۱۹-۱: تحقیقات انجام شده در داخل کشور. ۴۴

 

۲-۱۹-۲: تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. ۴۸

 

۲-۲۰ نتیجه گیری.. ۵۳

 

فصل سوم روش شناسی پژوهش.. ۸۷

 

۳-۱ مقدمه: ۸۸

 

۳-۲ روش شناسی پژوهش… ۸۸

 

۳-۳ قلمرو مکانی و زمانی پژوهش: ۸۸

 

۳-۴ جامعه آماری: ۸۹

 

۳-۵ نمونه آماری ، حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۸۹

 

۳-۶ روش گرد آوری داده ها: ۹۱

 

۳-۷ ابزار گرد آوری داده ها: ۹۱

 

۳-۸ روایی و پایایی پرسشنامه: ۹۴

 

۳-۸-۱ روایی پرسشنامه. ۹۴

 

۳-۸-۲ پایایی پرسشنامه. ۹۴

 

۳-۹ روش اجرای پژوهش… ۹۵

 

۳-۱۰ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۹۵

 

۳-۱۰-۱ روش توصیفی: ۹۵

 

۳-۱۰-۲ روش استنباطی: ۹۵

 

فصل چهارم تجزیه وتحلیل داده ها.. ۹۶

 

۴-۱ مقدمه. ۹۷

 

۴-۲ آمار توصیفی.. ۹۷

 

۴-۲-۱ توصیف متغیرهای جمعیت شناختی: ۹۷

 

۴-۲-۱-۱ جنسیت.. ۹۸

 

۴-۲-۱-۲ مقطع تحصیلی. ۹۹

 

۴-۲-۱-۳ رشته تحصیلی. ۱۰۰

 

۴-۳ تحلیل استنباطی یافته ها ۱۰۶

 

۴-۳-۱  فرضیه اول:. ۱۰۶

 

۴-۳-۲ فرضیه دوم. ۱۰۷

 

۴-۳-۳ فرضیه سوم. ۱۰۷

 

۴-۳ -۴ فرضیه چهارم. ۱۰۸

 

۴-۳-۵ فرضیه اصلی.. ۱۰۹

 

۴-۳-۶ فرضیه پنجم. ۱۰۹

 

۴-۳-۶-۱ فرضیه پنج  الف.. ۱۱۰

 

۴-۳-۶-۲ فرضیه پنج ب.. ۱۱۱

 

۴-۳-۶-۳ فرضیه پنج پ.. ۱۱۲

 

۴-۳-۶-۴ فرضیه پنج ت.. ۱۱۳

 

۴-۳-۶-۵ فرضیه پنج ج. ۱۱۳

 

۴-۳-۶-۶ فرضیه پنج چ. ۱۱۴

 

۴-۳-۶-۷ فرضیه پنج ح. ۱۱۶

 

۴-۳-۶-۸ فرضیه پنج خ. ۱۱۷

 

فصل پنجم نتایج و پیشنهادها.. ۱۱۸

 

۵-۱  مقدمه. ۱۱۹

 

۵-۲ خلاصه پژوهش… ۱۱۹

 

۵-۳ یافته های پژوهش… ۱۲۱

 

نتیجه ب از فرضیه  پنجم. ۱۲۴

 

نتیجه پ از فرضیه  پنجم. ۱۲۵

 

نتیجه ت از فرضیه  پنجم. ۱۲۶

 

۵-۴ محدودیت های پژوهش… ۱۲۷

 

۵-۴-۱ : محدودیت تحت کنترل پژوهشگر. ۱۲۷

 

۵-۴-۲ : محدودیت خارج از کنترل پژوهشگر. ۱۲۷

 

۵-۵  پیشنهادهای پژوهش : ۱۲۷

 

۵-۵-۲ : مبتنی بر یافته های پژوهش… ۱۲۷

 

۵-۵-۱: مبتنی بر تجارب پژوهشگر. ۱۳۲

 

۵-۵-۳ : پیشنهاد به پژوهشگران  آینده ۱۳۴

 

منابع فارسی: ۱۰۶

 

پیوست ها.. ۱۱۷

 

Abstract 134

 

عنوان                                                                                                          

 

۲-۹: شاخص های شکاف دیجیتالی.. ۲۰

 

جدول ۳-۱: تعداد کل دانشجویان به تفکیک رشته و مقطع تحصیلی.. ۸۹

 

جدول ۳-۲: نسبت هر نمونه به جامعه. ۹۰

 

جدول ۳-۳ نسبت مقطع تحصیلی به رشته ی تحصیلی و تعداد نمونه ها در هر مقطع. ۹۰

 

جدول ۳-۴: ساختار پرسشنامه. ۹۴

 

جدول (۴-۱): توزیع فراوانی نمونۀ مورد مطالعه از لحاظ جنسیت.. ۹۸

 

جدول (۴-۲):توزیع نمونه مورد مطالعه از لحاظ مقطع تحصیلی.. ۹۹

 

جدول (۴-۳):توزیع نمونه مورد مطالعه از لحاظ رشته تحصیلی.. ۱۰۰

 

جدول (۴-۵):توزیع نمونه مورد مطالعه از لحاظ  نگرش نسبت به کاربرد اینترنت.. ۱۰۲

 

نمودار(۴-۵): نمودار توزیع فراوانی نمونۀ مورد مطالعه از لحاظ نگرش نسبت به اینترنت.. ۱۰۲

 

جدول (۴-۶):توزیع نمونه مورد مطالعه از لحاظ مهارت استفاده از اینترنت.. ۱۰۳

 

جدول (۴-۷):توزیع نمونه مورد مطالعه از میزان  استفاده از اینترنت.. ۱۰۴

 

جدول (۴-۸):توزیع نمونه مورد مطالعه از لحاظ میزان اضطراب رایانه ای.. ۱۰۵

 

جدول شماره(۴- ۹): نتایج حاصله از آزمون ضریب همبستگی پیرسون در مورد رابطۀ بین آشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات  و اضطراب رایانه ای   ۱۰۶

 

جدول شماره(۴- ۱۰): نتایج حاصله از آزمون ضریب همبستگی پیرسون در مورد رابطۀ بین مهارت استفاده از اینترنت  و اضطراب رایانه ای دانشجویان  ۱۰۷

 

جدول شماره(۴- ۱۱): نتایج حاصله از آزمون ضریب همبستگی پیرسون در مورد رابطۀ بین استفاده از اینترنت و اضطراب رایانه ای دانشجویان  ۱۰۷

 

جدول شماره(۴- ۱۲): نتایج حاصله از آزمون ضریب همبستگی پیرسون در مورد رابطۀ بین نگرش ذهنی نسبت به اینترنت و اضطراب رایانه ای دانشجویان. ۱۰۸

 

جدول شماره(۴- ۱۳): نتایج حاصله از آزمون ضریب همبستگی پیرسون در مورد رابطۀ بین شکاف دیجیتالی و اضطراب رایانه ای دنشجویان  ۱۰۹

 

جدول(۴-۱۴):نتایج توصیفی حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه سن و اضطراب رایانه ای دانشجویان  ۱۱۰

 

جدول(۴-۱۵) : نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه سن و اضطراب رایانه ای دانشجویان. ۱۱۰

 

جدول(۴-۱۶): نتایج حاصل از آزمون تعقیبی دانکن در مورد مقایسه سن و سطح اضطراب رایانه ای.. ۱۱۱

 

جدول(۴-۱۷) : نتایج توصیفی حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه شکاف دیجیتالی بر اساس سن دانشجویان  ۱۱۱

 

جدول(۴-۱۸)   : نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه شکاف دیجیتالی  بر اساس سن دانشجویان  ۱۱۲

 

جدول(۴-۱۹): نتایج حاصل از آزمون تی دو گروه مستقل  در مورد مقایسه اضطراب رایانه بر اساس جنسیت.. ۱۱۲

 

جدول(۴-۲۰): نتایج حاصل از آزمون تی دو گروه مستقل  در مورد مقایسه شکاف رایانه ای  براساس جنسیت.. ۱۱۳

 

جدول(۴-۲۱): نتایج توصیفی حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه رشته تحصیلی و اضطراب رایانه ای دانشجویان  ۱۱۳

 

جدول(۴-۲۲): نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه اضطراب رایانه ای بر اساس رشتۀ دانشجویان  ۱۱۴

 

جدول(۴-۲۳): نتایج توصیفی حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه شکاف دیجیتالی بر اساس رشتۀ دانشجویان  ۱۱۴

 

جدول(۴-۲۴): نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس یکسویه  در مورد مقایسه رشته و شکاف دیجیتالی دانشجویان. ۱۱۵

 

جدول(۴-۲۵): نتایج حاصل از آزمون تعقیبی دانکن در مورد مقایسه رشته و شکاف دیجیتالی دانشجویان. ۱۱۵

 

جدول(۴-۲۶): نتایج حاصل از آزمون تی دو گروه مستقل  در مورد مقایسه اضطراب رایانه بر اساس مقطع تحصیلی.. ۱۱۶

 

جدول(۴-۲۷): نتایج حاصل از آزمون تی دو گروه مستقل  در مورد مقایسه شکاف رایانه ای  براساس مقطع تحصیلی.. ۱۱۷

 

جدول ۱ : جنیست و شکاف دیجیتالی.. ۱۱۸

 

جدول ۲: طبقه بندی کشورهااز نظر دسترسی به IDI. 119

 

جدول ۳-وضعیت کشورها از نظر دسترسی به شاخص های ICTوسطح  درآمد. ۱۲۰

 

جدول ۴ : وضعیت ایران در جهان. ۱۲۱

 

جدول ۵: میزان دسترسی به اینترنت.. ۱۲۳

 

جدول ۶: میزان ارجحیت و میزان استفاده از اینترنت.. ۱۲۴

 

فهرست نمودارها

  • milad milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی